Gothic 2 Night of the Raven Návod 20

18. března 2008 v 18:40 | Game Triler |  Návod Gothic 2
Gothic 2 Addon Jděte opět nahoru k řece a podél břehu, ale nechoďte směrem k průsmyku, ale přejděte malý dřevěný můstek přes řeku. Pokud se podíváte na mapu, je váš cíl věž úplně vlevo dole. Připravte se na zástupy skřetů a pokračujte dále. Je tu další most přes řeku a za ním malá jeskyňka. Probijte se zástupem skřetů a vyrabujte truhlu. Pokračujte nahoru po stráni (pozor na ohnivé ještěry) a těsně pod začátkem cesty, která vede na horu, najdete Gorn a Gestadta. Gestadt je zkušený lovec a pokud se ho zeptáte na jeho brnění, dozvíte se, že ho udělal Wolf z plátů "Minecrawlerů". Naučte se od něj brát z mrtvých draků pláty z jejich kůže, ze kterých vám poté Jan udělá brnění (musíte jich mít dvacet). Pokud se naučíte brát i dračí krev a později se naučíte kovat zbraně, můžete si s její pomocí vykovat magický meč, ale já tak neučinil, takže nevím, jestli je meč dobrý, ale asi ano. Gorn se vám zmíní o věži nahoře a děsivých zvucích a pokud si s ním důkladně promluvíte, nabídne vám svou pomoc, kterou neodmítejte. Gorn poběží napřed, takže ho sledujte a podporujte ho spíše z dálky, protože nahoře čeká skutečně hodně "Lizardmanů" a pokud je pobije Gorn nebo Biff, o zkušenosti nepřijdete. Až přejdete most, Gorn se s vámi rozloučí a vrátí se ke Gestadtovi. Vy s Biffem pokračujte nahoru, ale po chvíli se s vámi rozloučí i Biff a bude čekat dole u mostu. Dojdete k horské pevnosti, která je zaplněná potvorami, ale není to tak hrozné. Prošmejděte dolní patro a v jedné místnosti si všimněte spínače na stěně. Po jeho stisknutí se odsune jedna knihovna a odhalí novou místnost se sochou Beliara a dvěma truhlami. Bohužel ji stráží "Demon", což je skutečně tuhý protivník. Poté vylezte do druhého patra a opět poberte co chcete. Až se vyšplháte úplně nahoru, vejdete do obrovské kamenné jeskyně, kde už čeká druhý drak - "Pedrakhan". Nasaďte si amulet "The Eye of Innos" a promluvte si s ním. Po rozhovoru začne další tuhý boj. Tentokrát vám Biff nepomůže a o to to bude horší. Já tento souboj udělal tak, že jsem si vyvolal nějaké kostlivce (konkrétně dva, víc těchto svitků jsem neměl) a použil jsem "black ore", která zpomalí čas. Až bude "Pedrakhan" mrtvý, seberte mu jeho srdce a pláty z kůže a z jeho pokladu si vezměte co chcete (pokud jste ještě nedali Ramirezovi ve zlodějské gildě Sextant, najdete jeden právě tady). Vraťte se pro Biffa a pokud se zastavíte za Gornem a řeknete mu, že je drak mrtvý, získáte nějaké zkušenosti. Teleportujte se do zámku a obnovte amulet "The Eye of Innos", vyspěte se do rána a vyjděte před hrad, kde seberte Biffa. Je čas na třetího draka.
Jděte cestou, kterou jste poprvé přišli do hradu a podél řeky jděte až k vodopádu. Podívejte se na mapu - kousek od domu s červenou střechou uvidíte malý močál - tam se vydejte. Těsně před ním najdete dva drakobijce - Roda a Ciphera. Cipher vám nabídne pomoc, kterou s radostí přijměte. Sleduje ho a až uvidíte draka, všichni se zastaví, ale jakmile zaútočíte, zase se přidají. Nasaďte si tedy amulet "The Eye of Innos" a promluvte si s drakem jménem "Pandrodor". Jakmile začne boj, přiběhnou i všichni ostatní a boj čtyři proti jednomu bude trvat pouze pár sekund. Jedná se o nejlehčího draka - udělal jsem ho na první pokus bez jakýchkoliv kouzel a fíglů. Vezměte si jeho srdce a znárodněte jeho poklad. Teleportujte se do hradu, obnovte amulet"The Eye of Innos" a pořádně se vyzbrojte, protože nás čeká poslední a také nejtěžší drak, který se skrývá na ledových pláních.
Gothic 2 Addon Vyjděte z hradu, seberte Biffa a jděte směrem jako minule. Podél řeky dojděte až k vodopádu a zabijte "Trolla" kousek odtud (s Biffem je to bez problému). Přejděte dvě lávky a zamiřte do sněhových plání. Hned na začátku najdete u ohně Sylvia a Bullca. Sylvio vám dá za úkol zabít dva ledové obry kousek odtud a nabídne vám za to tisíc zlatých. Přijměte jeho nabídku a obry zabijte. Dojděte to říct Sylviovi, ale ten vám odmítne zaplatit - chce ještě vyčistit cestu k drakovi. Jděte tedy dál (fanoušci série nostalgicky zavzpomínají na Nový tábor, který je teď zavalen ledem a sněhem) a pobijte odpor v podobě "Lizardmanů", ledových obrů a ledových vlků. Jedinou cestou vyjděte nahoru (mimochodem jestli někdo přišel na způsob, jak se dostat do strážnice na cestou, tak mi to prosím napište - je tam truhla a já bych moc rád věděl co obsahuje) a pobijte co jen bude možné. Až budete se vším hotoví, jděte do jeskyně, kde čeká poslední drak - "Finkrekh". Připravte si na něj to nejsilnější, co jen máte, protože jeho regenerace je skutečně neuvěřitelně rychlá. Pokud máte nějaké svitky "Wave of Ice", máte vyhráno. Účinný je i "Rain of Fire", ale často zabije i Biffa, takže pozor. Po boji si vezměte dračí srdce a z pokladu hlavně dračí vejce. Vraťte se dolů k Sylviovi, který na vás zaútočí, protože chce všechnu slávu pro sebe. Zabijte ho i s Bullcem a ještě si promluvte s Biffem a oznamte mu, že jsou všichni draci mrtví - získáte zkušenosti. U Sylvia jděte po ochozu cestou nahoru a až narazíte na smečku "Dragon Snapperů", pobijte je (já vím, že se to lehko řekne, ale jde to) a prozkoumejte jeskyni, kde najdete dobrý luk. Teď už se ale teleportujte zpět do hradu. Garondovi poreferujte o vašem úspěchu a získáte zkušenosti a peníze. Pokud máte dvanáct tisíc zlatých, což asi ano (já měl asi šestnáct), kupte si od Jana lepší brnění a poté ho zabijte a vezměte si své peníze zpátky. Není to sice moc čestný způsob, ale už se do hradu nevrátíme (no vlastně ještě jednou, ale to bude jen na skok) a navíc vám bůhvíproč ostatní v jeho likvidaci překvapivě pomůžou. Ale co, patří mu to, vyděračovi. Teď se teleportujte k průchodu a projděte do Nového světa. Začíná
Gothic 2 AddonChapter 5 - Departure
Jděte na Bengarovu farmu a promluvte si s Wolfem, který vám zdarma vyrobí brnění z plátů "Minecrawlerů", pokud mu je přinesete (může vás je naučit brát). Ještě si promluvte s Bengarem a poté se teleportujte ke Xardasovi. Ten ale ve své věži nebude, jak vám řekne Lester před ní. Lester vám také předá dopis od Xardase, který si hned přečtěte - máte za úkol získat zpět knihu, kterou jste donesli Pyrokarovi v klášteře. Do Xardasovy věže nechoďte - jsou tam nějaká monstra. Jděte směrem k Lobartově farmě a cestou zabíjejte "Lizardmany". Na farmě si promluvte s Lobartem, který vám dá úkol zbavit ho skřetů, kteří se mu zabydleli u pole. Připravte se na tuhý soubor - skřetů je myslím šest a půjdou po vás všichni najednou. Až je zmáknete, Lobart vás odmění a vy můžete pokračovat do města. Tam si vyřiďte vše, co potřebujete a nakupte a prodejte co jen chcete. Až tady skončíte, teleportujte se na Onarovu farmu.
Promluvte si s Leem a dračí vejce doneste Bennetovi, který po vás bude chtít další. Dá vám mapu všech jeskyní, kterou si prohlédněte. Je to sice trochu zdlouhavé, ale projděte všechny a až budete mír dvanáct vajec, dejte je Bennetovi a pokud jste v jeskyních našli deset plátů z brnění "Minecrawlerů", doneste je Wolfovi, který vám do druhého dne udělá brnění, ale na sobě máte lepší. Kousek od hospody a od lovce Dragomira (kterému jste už doufám vrátili jeho kuši) je také Sekobova manželka a Sekobův bratr, které odveďte na Onarovu farmu a dostanete zkušenosti a peníze. V průsmyku pod Dexterovým táborem řekněte uprchlým farmářům z Bengarovy farmy, že jste najali žoldáka (Wolfa - pokud jste tak ještě neučinili, udělejte to) na jejich ochranu a oni se tam vrátí. Pokud si ještě promluvíte s Busterem dozvíte se, že obchodník, který od něj měl kupovat rohy Stínových potvor je mrtvý, takže ty, které teď máte si můžete nechat. Teď jděte na Akilovu farmu a Akil si postěžuje, že mu někdo ukradl ovci. Jděte tedy do jeskyně kousek odtud (tam, kde byli dříve bandité, kteří měli Halvorovu speciální rybu) a zabijte další tři bandity. V jeskyni je ovce, se kterou si "promluvte" a bude vás následovat. Vraťte ji Akilovi a teleportujte se do kláštera.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama