Gothic 2 Night of the Raven Návod #13

18. března 2008 v 18:18 | Game Triler |  Návod Gothic 2
Gothic 2 Addon Teď je na čase si trochu nahrabat. Zajděte za lichvářem Lehmarem v přístavu a oberte ho o jeho knihu, kterou si přečtěte. Běžte ji dát Thorbenovi, který vám za ni poděkuje, ale vy si ji od něj kupte zpět a běžte ji dát Coragenovi, který vám za ni dá jedno svoje speciální pivo. Opět ji od něj kupte a jděte za Hannou, která vám za ni dá speciální klíč. Jděte do přístavu, skočte do vody a doplavte na nedaleký ostrov (pláž je z jeho druhé strany) a pobijte "Lizardy". V dobře zamaskované jeskyni otočte svícnem, čímž vypnete smrtelnou past a vybrakujte spoustu truhel. Teleportujte se do města. Teď je na čase najít zbytek Krvavých kalichů pro Cassii. Jděte tedy do Horní části města do prvního domu vlevo, kde byl dříve Gerbrandt a vybrakujte truhlu nahoře, kde je i jeden z kalichů. Další kalich je v jednom z posledních domů vlevo (musíte projít průchodem). Přes den v něm nikdo není, takže z krbové římsy seberte klíč a odemkněte truhlu. Teď se vyspěte do půlnoci a navštivte dům vedle Gerbrandta. Nahoře použijte svícen naproti schodišti, čímž se dole objeví tajný výklenek s truhlou. Pokud jste obrali Valentina, měli byste k ní mít klíč a tím i získat další Krvavý kalich. Poslední Krvavý kalich je v domě soudce (poslední dům vpravo). Použijte jako spínač ozdobný štít na zdi u jeho postele a soudce oberte o klíč. Otevřete truhlu a máte kompletní sadu, se kterou upalujte za Cassiou do stok. Ta vám dá na výběr odměnu, kterou si vyberte podle svého gusta. Další práci pro vás nemá, ale promluvte si s Jesperem a zeptejte se ho na podivnou zamčenou místnost ve stokách. Dá vám od ní klíč a řekne vám, že je v ní truhla se zámkem, který dělal Fingers - mistr páčení zámků. Jděte tam a truhlu vypáčete (RRRLRRRLRLRLRRLLLRRL) a získáte spoustu užitečností. Promluvte si opět s Jesperem a získáte zkušenosti. Ve stokách si ještě promluvte s Ramirezem, který vám dá úkol přinést mu "Sextant", ale na to je ještě dost času. Vyjděte z města a teleportem se dostaňte k hospodě. Kupte si runu, která vás odkudkoliv z "Nového světa" přenese sem a vydejte se na Onarovu farmu. Cestou si s vámi promluví Buster a bude po vás chtít rohy Stínových bestií ("Shadowbeast") a může vás je i naučit brát - je to zbytečné, protože tento úkol vyřešíme i bez toho. Pokračujte po cestě až na farmu, ale pozor na "Seekery", kterých je tu celkem dost, ale pokud na ně stále nemáte (mě dělali velké problémy), můžete je oklikou v polích oběhnout nebo se třeba proměnit na "Dragon Snappera" a zvládnout je všechny najednou, ale půjdou po vás i ostatní NPC, pokud vás uvidí.
Gothic 2 Addon Na farmě se ničím nezdržujte a jděte rovnou za Leem. Promluvte si s ním a dostanete nový úkol. Hlavně si od něj nekupujte těžké brnění - byly by to vyhozené peníze. Ještě si promluvte s vedle sedícím Gornem a vyjděte ven. Torlof pro vás má také úkol. Jděte si promluvit s Bennetem, který se vám odvděčí za záchranu života prototypem nového dragobijeckého brnění, které je o dost lepší než to těžké, které jste si mohli koupit od Leeho a navíc je zadarmo. Ještě skočte za Darem a dejte mu tabák s houbami a poté jděte říct Wolfovi, že by se pro něj našla práce na Bengarově farmě. Teď se musíte dostat ke stezce, která vede nahoru k Dexterovi a ostatním banditům. Bohužel cestou je celkem dost "Seekerů", stejně jako v okolí. Moje taktika, která výborně zabrala, byla proměna na Stínovou bestii dál od nějakého člověka a postupné vyhlazování "Seekerů". Stínová bestie je totiž imunní (nebo alespoň velice odolná) na ohnivá kouzla, která po vás "Seekeři" metají. Až budete u stezky, proměňte se zpátky a vyjděte nahoru. Na druhém konci mostu bude stát vedle bandity další "Seeker", takže si připravte luk nebo kuši (případně kouzelný svitek) a vystřelte po něm. Až ho zasáhnete, půjdou po vás všichni banditi, takže se připravte na krušné chvilky, ale naštěstí se tu objeví Greg a pomůže vám a bandité nejsou nijak silní. Po boji jděte za Dexterem, ale bude mrtvý. Prohledejte jeho tělo a přečtěte si vzkaz, který u sebe měl. Dejte ho přečíst i Gregovi a prozkoumejte to tu a vyrabujte všechny truhly. Nahoře na věži u mostu můžete vyskočit až úplně nahoru, kde je ohnivý luk a několik málo ohnivých šípů. Pokud byste pokračovali cestou za Dexterovou chatrčí, narazíte na spletitou jeskyni, která je doslova zaplavena nemrtvými (kostlivci, zombící a dokonce jeden mág), ale kromě jednoho kamenného tabletu v ní není nic zajímavého. Teleportujte se do města.
Gothic 2 Addon Nejdříve jděte do Horní části města do domu soudce a požádejte ho o práci. Nejdříve vyzkouší vaši důvěru úkolem přinést mu posvátné kladivo z kláštera. Teď si jděte promluvit s Vatrasem a řekněte mu, že víte kde jsou zmizelí lidé. Jste připraveni se přidat do "Kruhu Vody". Vatras vám dá prsten, podle kterého vás členové poznají a řekne vám, že na vás čekají v taverně. Teleportujte se tam tedy a promluvte si s Orlanem. Zeptejte se ho na teleporter a dá vám klíč ode dveří, které jsou vedle místa, kam se teleportujete z jeskyně u města. Zatím tam ale nechoďte a zeptejte se ho na schůzku členů "Kruhu Ohně". Vzápětí všichni přijdou, takže si promluvte s Laresem a pozorně poslouchejte. Po rozhovoru vás budou všichni posílat za Vatrasem, takže tak ve městě učiňte. Teď je čas vydat se do kláštera - nejlépe bude, pokud se teleportujete do taverny a zamíříte tam odtud.
Před mostem do kláštera stojí Jorgen - chce se dostat dovnitř, ale nikoho nepřijímají. Před dveřmi do kláštera je váš známý Milen. Promluvte si s ním a ukažte mu vzkaz od Lorda Hagena. Vpustí vás dovnitř. V klášteře se ničím nezdržujte a jděte přímo rovně za hlavním představeným Mágů Ohně - Pyrokarem. S tím si důkladně promluvte a dozvíte se, že Pedro, jeden z noviců, ukradl artefakt "The Eye of Innos" a utekl s ním neznámo kam. Spousta noviců se ho sice vydala hledat, ale zatím se nikdo nevrátil. Až skončíte s Pyrokarem, vyhledejte Goraxe a promluvte si s ním. Dá vám úkol Pedra zabít. Souhlaste. Pokud u sebe nemáte svitek "Sleep", kupte si ho od něj. Jděte po schodech dolů do podzemí kláštera a až přijdete do místnosti, kde Garwig hlídá Innosovy relikvie, zakouzlete na něj "Sleep" a čmajzněte Innosovo kladivo pro soudce. Teď vyjděte z kláštera a Jorgenovy jděte říct, ať si promluví s Miltenem, třeba ho vpustí dovnitř. Pokud se ho zeptáte, jestli tudy neviděl běžet podezřelého novice, ukáže vám (doslova - všimněte si, jakým směrem ukazuje) směr, kterým se vydal. Skočte tedy dolů do vody a plavte směrem, který vám Jorgen ukázal.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama