Návod 2 Gothic 1

17. srpna 2007 v 12:30 | Game Triler
Nový tábor - podruhé
Normálně projděte a až vás zastaví Lefty, tak odmítněte nošení vody. Napadne vás, ale v tuhle chvíli je to směšný pokus. Od Homera nahoře na hrázi máte pořád úkol dostat číhavce z druhého břehu jezera. Přeplavte ho a číhavce zabijte (v tuhle chvíli už bez problémů) a jděte to říct Homerovi. Teď se vydejte za Cronosem a promluvte si s ním - dostanete svolení jít za Saturasem a také vám řekne heslo pro stráže. Vejděte do jeskyně a promluvte si se Saturasem - dejte mu almanach i ohnisko, dá vám úkol přinést mu zbývající ohniska a předá Vám mapu jak se k nim dostat. Ještě se můžete stavit u alchymisty (tady v jeskyni) a vyzvednout si nějaké lektvary. Je čas zajít si pro první ohniskový kámen.
Vyjděte z Nového Tábora a dejte se doprava. Až vyjdete nahoru, potkáte tam mága Miltena ze Starého Tábora. Zmíní se, že chce získat skřetí talisman z hrobky, ve které je i ohnisko, které hledáte. Problém je, že ji brání nemrtvý strážce, který je nezranitelný normální zbraní. Nabídněte mu pomoc. Dá vám kouzelný svitek proti nemrtvým. Sledujte Miltena až k hrobce. Je v ní asi šest kostlivců, kteří jsou v tuto chvíli celkem tuzí protivníci. Dobrá taktika je vběhnout do hrobky a okamžitě vyběhnout zase ven. Kostlivci se seběhnou okolo Miltena, který je podle mě nesmrtelný. Pak už jen stačí je po jednom likvidovat. Až s nimi skončíte, zakouzlete svitek od Miltena na strážce. Dostanete 1500 zkušeností. Prohledejte mrtvolu a vezměte si klíč a talisman. Ten dejte Miltenovi. Klíčem odemkněte pravou truhlu a vezměte si ohnisko. Vraťte se zpět do Nového Tábora a dejte ho Saturasovi (+3500 exp). Teď se vydáme pro to nalevo od Nového tábora (severně od Starého Tábora).
Vyjděte z Nového Tábora a dejte se doleva. Dojděte až k místu, kde jste na začátku hry potkali lovce Rattforda a Draxe. Vydejte se podle mapy k ohnisku a potkáte tam starého známého Diega. Řekne vám, že je tu jeden VELKÝ problém (překvapivě - jako by někdo čekal, že bez problémů chňapnete ohnisko a spokojeně ho předáte Saturasovi :)) Sledujte Diega a pobijte hromadu Goblinů (dostáváte zkušenosti i za ty, co zabije Diego). Rozhlédněte se po planině - stojí tam velký problém - chci říct trol. Je nezranitelný normálními zbraněmi. Diego na sebe upoutá pozornost (je nesmrtelný stejně jako Milten) a na vás je nějak se ho zbavit. Nezkoušejte do něj rubat mečem, je to marné. U vchodu na planinu je kostra a vedle ní leží list deníku a magický svitek. Po přečtení listu zjistíte, že to psal lovec, který se trola taky pokoušel dostat, ale zahynul. Jediné co vás může zachránit, je magický svitek, který ho zmenší. Začarujte ho na něj a sledujte jak se trol zmenší na piditrolíka, pak do něj dejte pár ran mečem a je po něm. Dál zkuste otočit kolem k otevření brány, ale je zaseklé - naštěstí ho Diego spraví. No a teď už se vydejte pro ohnisko. Nahoře ho hlídá několik harpyjí, ale pokud se na ně necítíte, můžete vzít ohnisko a utíkat dolů, kde je zabije Diego (a zkušenosti přibudou vám). A je to. Jo a pokud by vás zajímalo, co je u té strážní věže, která je odtud vidět, pak vězte, že je to tábor banditů, ale nedoporučuji se v této chvíli přibližovat, neboť budete ustříleni jejich šípy ještě než se přiblížíte (pozn. Na tento tábor jsem si vzpomněl až po dohrání Gothica, takže opravdu nevím co tento tábor ještě skrývá). Další ohnisko, které nás čeká, je po směru hodinových ručiček. Vydejte se tam.
Kousek od toho místa potkáte Gorna z Nového Tábora. Chce prozkoumat ruiny starého kláštera. Nejdřív ale chce prozkoumat kaňon pod vámi. Následujte ho, Gorn bude cestou zabíjet potvory (a zkušenosti připadnou vám). Na konci je bývalé zásobovací skladiště. Prohledejte truhlu a vezměte si klíč a magické svitky. Teď už vedete vy, Gorn vás bude následovat. Nahoře přejděte přes strom a pobijte potvory. Dojdete k bráně, která jde otevřít jen zevnitř. Použijte tedy svitek z truhly a proměňte se na žravou štěnici a prolezte malou dírou ve zdi. Za ní se proměňte zpět (pokud s tím někdo bude mít problémy (já se o to pokoušel asi půl hodiny) - stačí zmáčknout ENTER) a otevřete bránu. Sejděte dolů do jeskyně a zabijte (resp. Nechte Gorna ať zabije) potvory. Z truhly vezměte ohnisko a vraťte se. Bude na vás čekat malý trol. Gorn si s ním poradí. Tak a teď pro poslední ohnisko.
Teleportujte se do Bažinného tábora. Odtud pokračujte ve směru, kudy jste šli do jeskyně orků. Cestou pobijte několik psů (nebo co to je) a nahoře vejdět
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 evule:) evule:) | 22. srpna 2007 v 20:26 | Reagovat

hééééééézzzzkkkééééééé!!!!!!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama